Dogoterapia - Terapia niosąca radość
Strona GłównaStatut
2. Fundacja może prowadzić działalność poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
1) terapię kontaktową z udziałem zwierząt mającą na celu pomoc osobom niepełnosprawnym i rehabilitację tych osób,
2) organizowanie imprez kulturalnych i sportowych oraz konkursów i zabaw,
3) organizowanie szkolenia i hodowli psów oraz innych zwierząt,
4) organizowanie szkoleń na tematy związane z działalnością fundacji,
5) propagowanie i upowszechnianie wiedzy na temat zdrowego trybu życia,
6) pielęgnację zwierząt,
7) stworzenie ośrodka terapeutycznego,
8) zbieranie wiedzy naukowej na temat terapii z udziałem zwierząt i jej zastosowań w rehabilitacji osób niepełnosprawnych,
9) propagowanie działalności Fundacji poprzez radio, telewizję, prasę, internet,
10) współpracę z placówkami oświatowymi i wychowawczymi,
11) zbiórkę i pozyskiwanie funduszy na cele statutowe,
12) współpracę z innymi fundacjami i stowarzyszeniami o podobnych celach działania.
a) darowizny, spadki, zapisy, subwencje i inne nieodpłatne przysporzenia,
b) odsetki bankowe i przychody z majątku,
c) dochody ze zbiórek i imprez publicznych,
d) dochody z praw majątkowych.
ORGANY FUNDACJI
a) ustalanie i zmiana statutu,
b) powoływanie i odwoływanie członków Zarządu,
c) decyzja o połączeniu Fundacji z inną Fundacją,
d) decyzja o likwidacji Fundacji i powołaniu likwidatorów,
e) powoływanie i odwoływanie Rady Nadzorczej,
f) zatwierdzanie rocznych planów pracy Zarządu i Rady Nadzorczej,
g) podejmowanie decyzji o przyjęciu subwencji, darowizny, zapisu lub spadku.
a) Zarząd,
b) Rada Nadzorcza.
2. Osoby powołane w skład Zarządu pracują społecznie i nie pobierają za to wynagrodzenia.
3. Osoba powołana w skład Zarządu może być w każdej chwili odwołana przez Fundatora.
4. Zarząd kieruje bieżącą działalnością Fundacji i reprezentuje ją na zewnątrz.
5. Każdy z członków Zarządu może samodzielnie składać oświadczenia woli w imieniu Fundacji.
6. Zarząd może ustanowić pełnomocników określając zakres ich umocowania.
7. Zarząd sporządza sprawozdanie z realizacji celów Fundacji nie rzadziej niż raz w roku oraz roczne sprawozdania finansowe.
8. Nie później niż do dnia 15 grudnia Zarząd sporządza roczny plan pracy na rok następny i przedstawia go Fundatorowi do zatwierdzenia.
9. Zarząd zbiera się w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu.
10. Posiedzenia Zarządu zwołuje prezes:
a) telefonicznie,
b) listem poleconym,
c) faxem,
d) pocztą elektroniczną.
11. W razie zwołania posiedzenia w sposób, o którym mowa w pkt 10 lit b)-d) kopie zawiadomienia o posiedzeniu dołącza się do protokołu obrad.
12. Zarząd jest zdolny do podjęcia uchwały jeżeli na posiedzeniu obecnych jest co najmniej dwóch członków.
13. Posiedzenia Zarządu odbywają się w siedzibie Fundacji.
14. Posiedzenia Zarządu otwiera prezes.
15. W posiedzeniu mogą brać udział osoby spoza Zarządu zaproszone przez prezesa, a w szczególności Fundator i członkowie Rady Nadzorczej.
16. Z przebiegu posiedzenia sporządza się protokół zawierający co najmniej datę posiedzenia, porządek i przebieg obrad, treść podjętych uchwał oraz podpisy wszystkich członków Zarządu obecnych na posiedzeniu.
17. Protokoły, korespondencję oraz inne dokumenty Zarządu przechowuje się w siedzibie Fundacji.
2. Osoby powołane w skład Rady Nadzorczej pracują społecznie i nie pobierają za to wynagrodzenia.
3. Osoba powołana w skład Rady Nadzorczej może być w każdej chwili odwołana przez Fundatora.
4. Pracą Rady Nadzorczej kieruje przewodniczący wybierany na pierwszym posiedzeniu przez osoby powołane do Rady.
5. Do zadań Rady Nadzorczej należy:
a) sprawowanie bieżącego nadzoru we wszystkich sprawach związanych z działalnością Fundacji,
b) zawieranie umów z członkami Zarządu,
c) opiniowanie rocznego sprawozdania finansowego i sprawozdania Zarządu z realizacji celów Fundacji.
6. Nie później niż do 15 grudnia Rada sporządza roczny plan pracy na rok następny i przedstawia go Fundatorowi do zatwierdzenia.
7. Rada Nadzorcza zbiera się w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał.
8. Posiedzenia Rady Nadzorczej zwołuje prezes:
a) telefonicznie,
b) listem poleconym,
c) faxem,
d) pocztą elektroniczną.
9. W razie zwołania posiedzenia w sposób, o którym mowa w pkt 8 lit b)-d) kopie zawiadomienia o posiedzeniu dołącza się do protokołu obrad.
10. Posiedzenie Rady Nadzorczej jest ważne i zdolne do podejmowania uchwał jeżeli biorą w nim udział wszyscy członkowie Rady.
11. Posiedzenia Rady odbywają się w siedzibie Fundacji.
12. Posiedzenie Rady otwiera i prowadzi jej przewodniczący.
13. W posiedzeniu Rady mogą brać udział osoby spoza Rady zaproszone przez przewodniczącego, a w szczególności Fundator i członkowie Zarządu.
14. Z przebiegu posiedzenia sporządza się protokół zawierający co najmniej datę posiedzenia, porządek i przebieg obrad, treść podjętych uchwał oraz podpisy wszystkich członków Rady obecnych na posiedzeniu.
15. Protokoły, korespondencję oraz inne dokumenty Rady przechowuje się w siedzibie Fundacji.
Bydgoszcz, dnia 12 lipca 2003r.
Sprawozdanie finansowe za rok obrotowy od 1 stycznia do 31 grudnia 2011 roku (pobierz plik xls - 172KB)
Sprawozdanie finansowe za rok obrotowy od 1 stycznia do 31 grudnia 2010 roku (pobierz plik xls - 150KB)
Sprawozdanie finansowe za rok obrotowy od 1 stycznia do 31 grudnia 2009 roku (pobierz plik xls - 151 KB)
Sprawozdanie finansowe za rok obrotowy od 1 stycznia do 31 grudnia 2008 roku (pobierz plik xls - 207 KB)
Sprawozdanie finansowe za rok obrotowy od 1 stycznia do 31 grudnia 2007 roku (pobierz plik xls - 251 KB)
Sprawozdanie finansowe za rok obrotowy od 1 stycznia do 31 grudnia 2006 roku (pobierz plik xls - 216 KB)
Sprawozdanie ramowe z działalności fundacji (pobierz plik pdf - 43 KB)
Sprawozdanie finansowe za rok obrotowy od 1 stycznia do 31 grudnia 2005 roku (pobierz plik pdf - 193 KB)